Alla inlägg den 20 september 2012

Av HundStyrkan - 20 september 2012 22:47

Det ör synd stt jag inte får upp filmerna på bloggen. Pixie har blivit duktig att sätra sig på sin habdduk när det knackar/ringer på och jag säger hennes namn. Hon sitter och väntsr. Det slinker ur ett och annat litet skall men öcerdrivet.

Det vi har kvar att öva på är stt hon inte ska skälla hejdlöst när det knackar/ringer på utan springs till sin handduk. Om jag är i närheten av henne så skäller hon bara till och springer sen till handduken. Men om jag är i ett annat rum så skäller hon tills jag kommer och säger till henne att sitta på filten. Men det har blivit bättre och skallapparaten i samband med tränigen är nog bra!

Ojojoj igår fick hon syn på katten, då blec det full fart:/ men katten sprqng och gömde sig och jag kunde säga till Pixie :)

Annars sover hon gärna i sängen, helst under täcket :)
Godnatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards